Friends... forever...

Foto:PP 2006-01-20

hmm... Jak narazie zamieszczam tu moje foto:D:D Moze nie jest zbyt piekne, ale zawsze cus:))


Hosted by Putfile.com


... 2006-01-20

W ciagu ostatnich kilku dni nic ciekawego sie nie dzieje... siedze calymi dniami w domu z mysla, ze ktos po mnie zajdzie czy bedzie chcial sie ustawic:D:D Nawet jesli ktos rzuci taka propozycje, to nie za bardzo mi sie chce isc, bo nie ma Kuby:P hehe:D:D Ale w sobote juz chyba wraca takze mam nadzieje, ze cos sie moze bedzie dzialo:D Troszke zaluje, ze nie pojechalam z nim, ale niestety... Rodzice- sila wyzsza:D:D hehe:)) Jak widac zmienilam troszku lay out:D:D Jakos ten mi sie bardziej podoba od tego wczesniejszego, chociaz ten jest bardziej hmm... ponury??:D:D =)) Nie kompletnie co robic.. Nuda mnie niedlugo zabije:D:D hehe... =) ehh... Dobra, nie bede juz przynudzac.. gadam od rzeczy:D:D DobranoC wszystkim:))


NuuDa 2006-01-16

W tym roku, ferie s± wyjatkowo nudne... :/:/ W tym tygodniu nic takiego sie nie dzieje:/ Jedynie co, to Kitka wychodzi ze szpitala po wypadku i Kuba w koncu wraca:D:D :-)) Pod koniec ferii przyjezdza siostra Kitki- Marta:)) Caly czas jestem bardzo ciekawa, jak ona wyglada... A to dlatego, bo od jakis kilku miesiecy gadam z nia tylko na gadu, ale na zywo jej nigdy nie widzialam:)) Ale teraz bede miala okazje ja zobaczyc:)) A piatek wraca Kuuubuuu¶:D:D Jestem strasznie szczesliwa, bo juz bez niego wy3mac nie moge:D:D A on dopiero w sobote wyjechal:D:D Dzisiaj mam zamiar isc do Wioli:D:D Oj dobra... to wszystko co napisalam, bylo bez sensu, ale co tam:D:D hehe... Teraz juz musze leciec... Cya:*:*


:PP 2006-01-14

Nom to nastepny raz zakladam bloga... Wczesniej, troszku mi sie nie chcialo prowadzic, ale teraz moze w koncu mi sie uda:D:D No wiec mam na imie Dorota (Doda) Mam 15,5 latek:P I mieszkam w malym czyms o nazwie Zielonka:PP Jak narazie blog nie jest zbytnio wyględny, ale z czasem postaram sie to zmienic:-)) Milego czytania, ogladania i zapraszam do komentowania:PP







Archiwoom

2006
Styczeń




*Made by* ...:::*d0dkA*:::...
powered by e-blogi.pl



Linki

MojA FotKa





  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]